2011. március 16., szerda

Barka mamusz

Elkészült életem első nemezelt mamusza! Nagyon jó volt horgolni, gyorsan meg is voltam vele- csak a méretek miatt aggódtam egy kicsit. 5 órai tea oolong és lapacho fonalakból készült. A pántok patenttal záródnak a mamuszhoz. A virág leírását a horgo-blogon találtam itt. A nemezeléstől nagyon féltem, kb.10 percenként nyitogattam a mosógépet, de megérte, sikerült elérni "kicsinyke" lábam 41-es méretét. A férjemnek annyira megtetszett, hogy rögtön be is nyújtotta igényét egy fiús verzióra. A színek miatt több képet is feltettem, talán a legelső kép tükrözi a legjobban a valós színeket.
Ha tetszik a mamusz, a Barka fonál galériájában szavazhatsz rá.


5 megjegyzés:

  1. Szia Csilka! Jó lett a mamuszod nagyon! Én most horgolom az enyémet. Még sosem horgoltam, így egy kicsit izgulok. A nemezelés miatt meg pláne, mert az én mosógépemet nem lehet közben nyitogatni. A pántot azért horgoltad rá, mert féltél, hogy le fog csúszni a lábadról? Üdv. Mirkka

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett a mamusz, nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Mirkka!
    Igen, féltem a szélessége miatt azért horgoltam meg a pántot. A nemezelés után felpróbáltam és a kívánt szélességhez varrtam fel a patentokat. Sok sikert a tiedhez!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Borsoo! Én is mindig csak ámulok a műveiden! Különösen azok a kis székpárnák- nagyon édesek lettek.

    VálaszTörlés
  5. Szia, hoztunk neked valamit!
    http://kedoravarr.blogspot.com/2011_03_01_archive.html#1966563973664451008

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...