2010. december 1., szerda

barka táska

A Barka horgolósuli-aminek nagyon hálás vagyok a szuper leckékért- ajándéktáskáját elkészítettem Annás leírása alapján.Kicsit későn kezdtem el, november 26-án, és eléggé bele kellett húznom, hogy készen legyek  a 30. éjfeles határidőre- de meglett :-) Igyekeztem pontosan követni  a leírást, végül 22 cm széles és19 cm magas lett. A táskát a Barka galériában is megtekinthetitek.
I learnt who to do crochets at Barka Horgolósuli. They made a game doing a bag. You can find the tutorial here- it is in Hungarian but if someone is interested I can help you to translate it. Here you can find "my bag ".

2 megjegyzés:

  1. Klassz lett. Jók a színei. A fülével azonban csinálj valamit, túl keskeny, és ha súly lesz a táskában, nagyon meg fog nyúlni. Én szélesebbre horgolnám ( a világ legunalmasabb munkája, de gyakorlásra jó), és alá szoktam bélelni valami textillel.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, igen én is gondoltam rá, hogy ez így nem túl stabil. Egyenlőre a fonalaim vannak benne, arra jó, de mindenképp csinálok rá egy jobb fület.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...